Focus &
aandacht
Strategisch
Klaar om nu eens echt met een focus aan de slag te gaan voor jouw organisatie of bedrijf? Het begint met je businessplan, te kijken waar je naartoe wilt, waar zit de potentie en hoe stemmen we het af op het salesplan van de organisatie. Het is mooi als alles in elkaar verweven is en je als organisatie met één blik op de toekomst gaat werken aan jouw positionering en imago. Heb je daar hulp bij nodig? Of je het nu uit handen wilt geven of graag een sparringpartner in dit traject wil, bij Yanns ben je aan het juiste adres.
- Businessplan
- Strategisch Marketingplan
- Communicatieplan
- Contentplanning
- Sparringpartner
Customer Journey
Wil je de klantbeleving verbeteren binnen jouw organisatie? Dan is het van belang om de Customer Journey goed in kaart te brengen en te kijken waar de verbeterpunten zitten. Door de klantbeleving visueel in kaart te brengen, krijg je ook overzicht en zie je waar je op de klantbehoefte kunt inspelen. Op deze manier weet je waar jouw klant zich mee bezig houdt, ook voor de aankoop al, en waar de behoeftes liggen.
Merkstrategie
De branding, de huisstijl van je organisatie is het visitekaartje wat gegoten moet zitten. Het zorgt voor herkenning, gevoel en professionaliteit. Het onderscheid je van je concurrenten, belangrijk is dat je hierbij wat jullie WHY is. Waarom ben je jouw organisatie gestart, verkoop je jouw product? Wat is jullie merk-hart? Je bouwt je merk zorgvuldig op en zorgt er daarna voor dat het consistent wordt uitgevoerd. De basis voor jouw organisatie.
Content strategie
Lukraak alleen je social media inzetten? Dat kan. Maar wat merkversterkend werkt is als je met storytelling een contentstrategie breed uitzet. Jouw verhaal kracht bijzet en voor je laat werken. Je bouwt iets op, creëert betrokken volgers en werkt aan je imago en positionering. Op het moment dat je contentstrategie is bepaald, kun je dit inplannen met je contentplanner en gefocust werken aan de naamsbekendheid van jouw organisatie.
“People don’t buy goods and services. They buy relations, stories and magic.”
Seth Godin
“Real value isn’t about how often you self-promote. It’s about problem-solving”
Dan Wieden